Persberichten in je mailbox

Over Nutkao

Nutkao is een leidende chocoladefabrikant opgericht in 1982 door Giuseppe Braida met hoofdkantoor in Piemonte, Italië. Het familiebedrijf maakt met productie in eigen beheer cacao- en hazelnootpastaproducten van hoogwaardige kwaliteit voor markten in meer dan 80 landen wereldwijd. Nutkao bedient zowel de consumentenmarkt als de B2B markt en speelt optimaal in op actuele consumentenbehoeften met producten die onder andere suikervrij, zuivelvrij of palmolievrij zijn. Het bedrijf heeft ongeveer 400 medewerkers verspreid over het hoofdkantoor en de drie productielocaties in Ghana, Italië en Verenigde Staten. Vandaag kan de Nutkao Groep, met de intrede van het pas overgenomen Boerinneke, rekenen op een totale omzet van bijna 200 miljoen euro en een nog wijdverspreider distributienetwerk dat verankerd is in elk land waar het zaken doet. Kijk voor meer informatie op de website: www.nutkao.com

www.nutkao.com